17-03-2020 Fietsen


Fietsen

Ik ben thuis deze week. Gedwongen door omstandigheden. Corona, ik hoef het verder niet uit te leggen denk ik. 
Ik hink op twee gedachtes. Normaal besteed je je tijd aan al die dingen die je steeds wilt doen maar niet aan toe komt. Toch kijk ik steeds op mijn telefoon. Is er al een berichtje dat ik toch op moet draven, ik sta tenslotte standby. Als er veel uitval is door ziekte, kan ik nog ingezet worden.
Eén van de dingen die je wel kunt doen is fietsen. Iets dat ik graag doe. Camera mee, meestal kom je wel iets tegen dat de moeite is om op de gevoelige plaat vast te leggen.
Ik kwam gisteren deze twee tegen. Ze waren met meer, deze Hampshire Down schapen, maar deze twee zijn duidelijk maatjes. Ik moest denken aan de film "See no evil, hear no evil", in plat Hollands de dove en de blinde. Ik vond ze vooral grappig.

Reacties